2015. december 18., péntek

Új rész

Sziasztok! 

Tudom, hogy egy ideje nem frissítettem a blogot, de nem felejtettem el. :) Beteg voltam, az időjárás nagyon megviselt, és emellett rengeteg dolgom akadt, amit nem halaszthattam el. Esténként fáradtan zuhantam az ágyamba, és agyaltam egy kicsit a folytatáson, még ha gép közelbe nem is nagyon jutottam. :) Szóval jó hírrel szolgálhatok, mivel már írom a következő részt, és hamarosan közzé is teszem. :D

 Viszont, ha itt jártok szeretném, ha támogatnátok egy kommentel, hogy tudjam érdemes-e folytatnom, van-e rá érdeklődő vagy sem (egy sima itt jártam baszd ki is megfelel. XD) Az utóbbi időben a megjegyzések egyre kevesebbek, és ez szinte minden íróban, így bennem is kétségeket szül. Jó-e, amit csinálok, érdemes-e csinálnom, számít valakinek? Egy szóval nagyon hálás lennék, ha egy-két sor erejéig szánnátok rám időt, ha kérhetek ilyet. :) Ha, megteszitek azzal boldog, perceket szereztek nekem, és higgyétek el, ez nagyon fontos, mivel ösztönzésként szolgál a számomra. 

Puszil benneteket, 
Evangeline

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már egy ideje olvasom a blogodat és bevallom, nagyon megszerettem. Sajnos kommenteket sosem írok, főként azért, mert telefonról vagyok és az mindig megszivat azzal, hogy törli a már megírt megjegyzésemet, de én próbálkozom. Szóval, ha ezt olvasod, akkor nagy valószínűséggel ezúttal megkegyelmezett nekem. :D
    Ne haragudj, hogy nem írok most olyan sokat a blogról, de a jövőben szeretnék írni egy cikket, amiben kifejtem a rövidebb véleményem kiszemelt blogokról és jelenleg a tiéd már a listám van. :)
    Igazából csak annyit akartam, hogy itt vagyok és leszek, szóval várom a következő fejezetet. Abba ne merd hagyni! Megtalállak! (Igen, meg vagy fenyegetve, féljél.)

    Ölel,
    MIRacIe

    VálaszTörlés
  2. Szia Miracle!

    Rettentően örülök neked, ezt komolyan mondom. :) El nem tudod képzelni, hogy milyen boldoggá tettél, ezzel a pár sorral. :) Imádom, hogy imádod, amit csinálok. :) Nagyon várom a cikkedet, és a véleményedet. :D

    Puszillak,
    Evangeline

    U.I.: Nem hagyom abba, ígérem! Főleg, hogy nagyon betojtam a fenyegetésedtől. ;) XD Írj a későbbiekben is, hogy tudjam vannak, akikért érdemes írnom a folytatást. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Eddig csak egyszer írtam neked, amiért szégyenlem is magam, hiszen tudom, hogy milyen sokat jelent az íróknak a visszajelzés. Na, szóval: Nagyon imádom a blogodat, már jó ideje folyamatosan nyomon követem a történetet, és egyszerűen beleszerettem.
    Imádom Andy-t, Heavent, Ashley-t, sőt még Jinxx-et is, annak ellenére, hogy mekkora paraszt volt korábban. :D
    Szóval csak, hogy tudd, én itt vagyok, és nem is megyek sehova. Nagyon várom a folytatást. :)

    Ölel,
    Lydia

    U.i.: Felírom magamnak újévi fogadalom gyanánt, hogy ezentúl minden fejezethez írni fogok véleményt. :D

    VálaszTörlés
  4. Szia Lydia! :)

    Üdvözöllek ismételten, emlékszem rád, hogy kommenteltél nekem korábban. :) Köszönöm szépen a te támogatásodat is, te is boldoggá tettél. :) Örülök, hogy imádsz engem, és a történetemet. :D Igen, sajnos sokan elfeledkeznek a megjegyzésről, ami sokat jelent a számunkra. Remélem, betartod az újévi fogalmad. :D

    Puszillak,
    Evangeline

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én kommenteltem egy párszor, csak kicsit már soknak gondoltam magam xD
    Én továbbra is olvasom a blogodat és továbbra is ugyanúgy szeretem, mint eddig ^^
    És nehogy abba hagyd, nekem mostmár kell a folytatása és, hogy tudjam mi lesz velük c:

    U.I.: Remélem már jobban vagy, de ha még betegeskedsz, előbb gyógyulj :*
    Puszi
    Ria

    VálaszTörlés
  6. Szia Ria! :)

    Nem emlékszem rád. :( Talán más volt a neved? :) Na, mindegy. :) Köszönöm szépen a te támogatásodat is, és hálás vagyok érte. :) Remélem a későbbiekben is rendszeresen kommentálsz, majd hozzám, és nem hagysz cserben. :D
    Hál isten, jobban vagyok, de azért köszönöm. :)

    Puszillak,
    Evangeline

    VálaszTörlés
  7. Huha :3
    En mar a legeleje ota a rendszeres olvasod vagyok, de ezt mar elmeseltem uzenetben is. Reg ota az egyik legjobb fanfic,amit valaha olvastam, nagyon imadom. :3

    Mast nem igazan tudok mondani:3
    Szemelyes vasarlod kedves Dealer :3

    VálaszTörlés
  8. Szia Shinachan! :)

    Tudom, hogy elmondtad. :) Szoktunk is beszélgetni, nem? ;) " Az egyik legjobb" ez a szó a szívemig hatolt. :D Imádom, hogy imádod. :)

    Puszil,
    Evangeline a fanfic drog bárónő

    VálaszTörlés